lunes, 19 de mayo de 2008

Conclusions

Després d’haver acabat el projecte que sen’s demanava al principi de l’assignatura he arribat a les següents conclusions:

Primer de tot, m’ha servit per conèixer un programa i a la vegada opció educativa que fins al moment desconeixia. El blog. Crec que he après a fer-ne un pel meu propi compte i ser capaç d’explicar com funciona a l’altra gent, tot i que al principi m’ha costat i em semblava que m’anava molt gran però al final l’he sabut manipular amb una certa soltura. Crec que és un element molt útil per difondre continguts educatius pels nens a la xarxa.

A més d’apendre com fer un blog, el procés ha comportat que aprenguéssim a utilitzar i coneguéssim tot tipus de programes per tractar arxius d’audio i de video: L’audacity, el Windows movie maker, Kid Pix... La veritat és que sense adonar-nos hem acumulat coneixements de molts elements relacionats amb la informàtica i la comunicació d’una manera certament lúdica. I és ara, a l’hora de mirar enrrere quan m’adono de tota la feina feta i que m’ha sigut molt útil ja que ara disposo de moltes més recursos ja sigui per usar-los a nivell personal com “professional”.

A més, l’experiència m’ha servit també per saber trobar noves fonts d’informació a internet i alguns petits trucs que semblen d’allò més normals per alguns i fins que no tel’s ensenyen no ets capaç de fer-los, com pot ser per exemple, el convertir un text en negreta o mayuscula al word només amb el teclat, entre d’altres. Això ho comporta el treball en grup i el fet de que uns aprenem dels altres, ja que crec que jo també he sabut ensenyar algunes coses als companys.

Així doncs, crec que l’activitat ha estat per mi molt positiva. Crec que és una d’aquelles coses que mentre la fas no ets conscient de totes les possibilitats que et dona i que estas més pendent de fer la feina que et demanen que no pas de apendre i disfrutar de l’activitat en sí. A més, el fet de saber-se moure en el tema de les tecnologies cada dia és més necessari i amb aquesta experiència podrem ensenyar-ho als nens el dia de demà quan arribem a ser professors!

No hay comentarios: