martes, 20 de mayo de 2008

CONCLUSIONS

La meva visió general d'aquesta assignatura és molt positiva, la veritat és que tot el que tingui relació amb les noves tecnologies m'atrau molt.
Jo fa temps que tinc una plana web amb un amic, i aquí he après moltes coses que em serviran, hi ha molts recursos que no havia fet servir mai o que no coneixia bé.

Fent el blog i les diferents activitats no només treballes l'àrea de les TIC, també toques moltes més àrees, i això fa que tot plegat sigui molt interessant i molt enriquidor.

Hem treballat molt en grup, i això afavoreix el coneixement dels companys i aprens ha treballar de forma cooperativa. Amb les TIC també es pot aprofitar per a que els nens facin treballs dinàmics i cooperatius, i d’aquesta manera fomentar el treball en equip, conèixer-se millor, coordinar tasques, etc.

Personalment, si tinc l’oportunitat utilitzaré les noves tecnologies a l’hora d’ensenyar als nens i nenes, crec que es pot treure molt de profit dels infants gracies a la seva curiositat i la seva gran capacitat per aprendre.

No hay comentarios: